عطرها ادغام علم و هنر هستند.

  • جایی که شیمیدان ها خالق می شوند و مولکول ها خاطره می سازند.

عطرها منحصر به فرد هستند. آنها با دقت، اشتیاق و نبوغ طراحی شده اند.

آن‌ها به میلیاردها نفر در سراسر جهان که هر روز از عطر استفاده می‌کنند و از آن لذت می‌برند، عرضه می شوند .

از یک شامپوی خوشبو تا یک عطر شیک، از یک شمع معطر گرفته تا ملحفه‌های تازه شسته شده.

همه ما می دانیم که عطر چگونه به زندگی ما ارزش می بخشد:

  • عطری که خاطرات را تداعی می کند.
  • راحتی که توسط لباس های شسته شده با بوی تازه به دست می آید.
  • احساس تمیزی که توسط یک ژل دوش معطر ایجاد می شود.

عطر شادی، آرامش یا احساس فرار را به ارمغان می آورد. باعث افزایش عزت نفس می شود؛ این اجازه می دهد تا همه ما فردیت و شخصیت خود را نشان دهیم. اما عطر ارزش اقتصادی و اجتماعی نیز به همراه دارد.

نقش کلیدی عطر به عنوان یک صنعت نوآور، پیچیده و جهانی برجسته بر همگان آشکار است .

عطر تفاوت را ایجاد می کند

صنعت عطر در قلب یک زنجیره ارزش پیچیده و جهانی قرار دارد و ارزش اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را به تامین کنندگان، تولید کنندگان کالاهای مصرفی، خرده فروشان و مردم در سراسر جهان اضافه می کند.

صنعت عطر  تأثیر مثبتی بر تأمین‌کنندگان، تولیدکنندگان محصول، خرده‌فروشان، مصرف‌کنندگان و بخش‌های همسایه دارد.

این تاثیر مثبت تصادفی اتفاق نمی افتد. این ثمره نوآوری، خلاقیت و نظارت خوب در کسب و کار است که همگی با سیاست ها و مقررات درست پایه ریزی شده است.

ما عطر را بخش ایمن و ضروری از زندگی می‌دانیم: این عطر قدرت تحریک طیفی از احساسات مثبت و افزایش زندگی را دارد.

استانداردهای IFRA برای کمک به شما و خانواده‌تان برای اعتماد به محصولات معطر، و احترام به محیط مشترک ما، صنعت عطرسازی سیستمی را برای مدیریت استفاده ایمن از عطر ایجاد کرده است

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.